Cer Cari :

7 Sep 2018

What's in my Bag?

Nampak member FB buat benda ni, Kaklong pun nak buat:
What's in my bag?

Hahaha..
Ada 3 barang je dalam beg Kaklong?
Nampak sangat minimalist disitu.. :D

Ada smartphone, purse dan lipstick.
Lipstick tu perlu sebab Kaklong pakai jenis glossy.
Cepat je hilang lepas makan..
Tapi sebenarnya jarang juga la touch up balik..
Kecuali kalo rasa bibir cam kering je..

Sebelum ni selalu bawa keys bersama..
Zaman bujang dulu la..
Penting tu nak bawa kete..

Tapi sejak kawen Kaklong dah jarang sangat bawa kete.
Jadi pembonceng je, sambil peluk Cik Abang merempit.
Takde maknanya nak merempit.
Cik Abang bawa lagi perlahan berbanding pakcik makcik yang beruban tu tau tak.
Haha.

Takpe, biar perlahan asalkan selamat...

Korang nak buat juga ke challenge ni (haha, challenge ke macam ni..?)

Nah, sila download gambo bawah ni:


Jom la, dari takde benda nak up entry..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit ^^