Cer Cari :

21 Jul 2018

Mata Merah!


Batuk dah kebah siang.

Tapi malam masih teruk.

Semalam mata rasa gatal² sikit n nampak cam pink eye.

Makin petang ke malam abang cakap mata merah teruk ni. Esok (hari ni) kita pi klinik.

Okay.

Pukul 5 pagi, terjaga buat kali kedua sebab batuk.

Masa kat toilet, nampak mata merah teruk. Macam berdarah!

Takot!

Tak tau nak buat apa.

Abang balik keje kul 8 nanti terus pi klinik.

Lambatnya pukul 8.

Panik sorang² kat rumah ni.
Macam² benda buruk duk pikir.

😣😣😣

===============


Dah jumpa pakar mata.

Katanya pendarahan mata ni bole jadi tiba² atau sebab batuk yg terlalu kuat.

Dia akan baik sendiri dalam 2 minggu.
Tiada ubat diberi.

Kalo sakit atau pandangan kabur baru datang jumpa lagi.

Lepas ni Kaklong kene cover² la sikit batuk.

Memang kuat pun batuk ni, sampai tulang rusuk pun cramp dibuatnya.

Harap² lepas abes ubat batuk ni Kaklong pun sembuh.

Penat batuk ni tau...

Mekasih korang kerana concern.

Muah ciked 😘

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit ^^