29 Mac 2018

I'm preggy!

Alhamdulillah.

5 tahun honeymoon akhirnya senyap² ada nyawa berdegup dalam badan Kaklong.

Ikut tarikh 14 minggu.
Ikut saiz 11 minggu.


Tak kisah la mana². Asalkan awak lahir dengan selamat dan cukup sifat zahir dan batin.

Mama takut ni tau. Sekarang mama makan nasi setiap hari dan clean diet takut awak tak cukup zat. Papa pun dah stress tengok mama makan 5x sehari. Awak kene kuat tau sampai bulan Oct ni, kita kuat sama² k.

Terima kasih kepada semua rakan² blog, fb dan ig Kaklong. Tau, korang doakan Kaklong senyap² kan. Semoga Allah limpahkan rahmat yg tak terhingga kepada korang.

Sayang korang. Muah!
Share:

0 Geng Kaklong:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak untuk Kaklong ziarah.

Tak tau nak komen apa..?
Komen je, "Wah, bagus la awak ni Kaklong, comel pula tu"
Kui kui kui... :D