Pengembaraan Mencari Kurus : Day 18

by - 2.9.16

Hai.

Harini timbang turun 100g je.. Huhu T__T

Semalam makan bapak sikit, turun pun sikit?

Ini kiranya brunch la ni..

Breakfast tak makan sebab malas..
Pukul 11pagi baru makan..

Kaklong buat nasi konjac separuh bungkus, ikan bawal goreng dan sayur kimchi
Malas nak masak sayur..
Sebenarnya malas nak masak apa-apa pun..
Tu yang goreng ikan je tu..

Pastu sebelom Maghrib makan keropok keping yang goreng tu sepaket, beli kat makcik yg jual tepi bank.. Sepaket tu besar la, Kaklong sorang makan.. Ei, diet ke macam ni?

Keropok sebenarnya takleh makan sebab ada tepung, serbuk perasa dan tak sure apa lagi dalam tu..
Ynag pastinya tepung la, sebab karbohidrat..
Padan muka, turun 100g je..

Air cukup 2 liter (patutnya 3liter)

Exercise tak buat.. (ai, malasnya budak ni)
Esok nak buat!
Esok nak buat!

Bye

You May Also Like

0 Geng Kaklong

Komen la sikit ^^

recent posts