Lirik Hang Pi Mana Khalifah

by - 17.9.16

Hai.

Syok dengar lagu ni..
Ni Ucu punya pasal la asyik ulang-ulang"hang pi mana, hang pi mana" sampai Kaklong pun tertanya2 lagu apa macam tu..

First time dengar lagu ni masa raya haritu..
Masa tu dalam kereta nak pi beraya..
(Actually pada raya ke-7 sbb kami balik kampung lewat)

MAsa dengar lagu ni kan, syok la muzik dia..
Dengan suara dia tu, pergghhh!
Menusuk..

PAstu lagu ni ada unsur misteri la sikit kan..
Dari awal tu orang tanya hang pi mana, dia kata gi keje tapi taknak citer detail..

Kaklong geram je, tak sabar nak tunggu abes..
Nak tau dia gi mana..

Ada pula tu kalo nak tau gi mana, lepas gitar solo..
Alahaiiii...
Gitar solo tu terasa panjang la pulak..

Sabar je la...

Akhirnya sempat pun tau dia pi mana..
Lega rasa..

Hahahaha..
Lagu bias2 je tapi buat orang geram..

Video dia pun kelakar tau


Jom nyanyi:

Hang pi mana
Hang pi mana
Hang pi mana
Hang pi mana

Pagi pagi buta
Mak dan ayah dah tanya
Aku nak kemana

Berseluar yankee
Baju bunga bunga
Duduk atas tangga

Ai malu nak kata
Takkan ku nak auta
Mak ayah tercinta

Cek nak pi kerja
Insyaallah
Bukan nak pi mana

Hang pi mana
Kerja apa
Hang pi mana
Kerja apa
Hang pi mana
Kerja apa
Hang pi mana
Kerja apa
Hang pi mana

Pergi sekolah
Bukan cikgu di sana
Baju bunga bunga
Bukan tukang kebun juga

Mak ayah tanya
Cek pi buat kerja apa
Malu nak kata
Nanti apa tau juga

Anak anak mak ayah bukan tanya tanya saja
Depa tanya p mana bukan mintak duit kita
Malu apa janji kerja janji tidak buat dosa
Memang cek nak habaq tunggu lepas solo gitar

Cek pi sekolah
Memang kerja di sana
Kerja duduk saja
Sambil tengok sini sana

Kerja mulia
Bukan cek buat dosa
Gaji sederhana
Kerja jadi jaga saja

Hang pi mana
Dah tau dah
Hang pi mana
Dah tau dah
Hang pi mana
Dah tau dah
Hang pi mana
Dah tau dah
Hang pi mana

Bye

You May Also Like

2 Geng Kaklong

  1. Best laguu ni.. mummy dan hero2 pun suka

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan mommy.. Dah sekali dengar mesti nak ulang sepanjang hari.. :D

      Padam

Komen la sikit ^^

recent posts